Uudised

„Tulevikuoskused - mis need on?“ ja kohtumine koertega 07. juuni eele


Töötukassa korraldas Tartus toimuva perefestivali heaks 1. juunil klasside meeskondadele väljakutse „Tulevikuoskused - mis need on?“. Pidime emakeele tunnis just läbi viima intervjuu kellegagi ja uurima tema huvisid, tulevikuplaane ja mida tal oleks tarvis, et oma unistusi ellu viia. Meie tunniga sobis väga hästi osa võtta sellisest tulevikku vaatavast ülesandest.

Kõigepealt arutlesime klassiga:

Milliseid tulevikuoskusi oskame nimetada?

Millised tulevikuoskused on meil väga head?

Millised oskused vajavad arendamist ja kuidas kavatseme neid arendada?

Seejärel vaatasime samal teemal videoklippi ja peale seda vastasime GoogleDrive küsimustele nõnda, et iga õpilane sai sõna ning ühiselt klassiga vormistasime vastuse.

Me ei osalenud, et võita, me tahtsime oma emakeele tundi sisukamaks muuta, aga siis selgus, et me ka võitsime auhinna: kohtumine kolme koeraga: Yuki, Edha ja Änni ning karjääriinfospetsialistide Hele ja Agnesega.

Kohtume koolimaja küljel muruplatsil 7. juunil kell 8.15 kus on vahtrapuud. Istusime mattidel ringis murul ja koertega kohtumiseks võtsime kivikujud, et koerad saaks meiega harjuda ja meie nendega. Koerte õpetajad ütlesid, et ka võõras seltskonnas esmalt tutvutakse ja loetakse kehakeelt. Nad ütlesid, et lausa 80% infost võib edasi anda kehakeeles.

Kuna me kirjutasime oma klassiga, et arendamist vajab meil julgus, siis esimene ülesanne oligi seotud julgusega, võisime käest koeri toita, neile käskluseid ütelda. Koerad kuulasid meid hea meelega. Ainult üks poiss kartis. Me kirjutasime oma ankeeti, et arendamist vajab ka koostööoskus. Järgmine ülesanne pani proovile meie koostöö koertega ja meie endiga. Õppisime veel hoolivust, sõbralikkust. Väikese loengu saime ka toitumisest ja liikumisest.

Annabel: Kõige ägedam oli koertega mängida ja nendega tegeleda.

Mia Mirtel: Nendega ägedaid trikke teha (Mia oli ainuke julge, kes julges koera kaka ära viia).

Marielle: Nii tore oli neid kallistada, nad on nii nunnud.

Liis: Ännile käpa andmine oli tore.

Kärt: Mulle meeldis koeri kammida.

Robin: Mulle meeldis, kui Yuki tegi kaheksat minu paljaste jalasäärte vahelt.

Kätlin: Mulle meeldis koertega mängida, sain teada kuidas nende eest hoolitseda.

Triin: Mulle meeldis Yukile palli visata.

Nii tore, et kohtusime kahe nii erineva koeraga, kuldne retriiver Änni tahtis kogu aeg seltskonda ja paitamist ja käpa andmist ja teine koer Yuki (borderkolli) tahtis hästi palju trikke teha, mängida.

Tulemata jättis koer Edha, sest ta võitis eile esikoha koerte võistlusel.

 

Töötukassa korraldas Tartus toimuva perefestivali heaks 1. juunil klasside meeskondadele väljakutse „Tulevikuoskused - mis need on?“. Pidime emakeele tunnis just läbi viima intervjuu kellegagi ja uurima tema huvisid, tulevikuplaane ja mida tal oleks tarvis, et oma unistusi ellu viia. Meie tunniga sobis väga hästi osa võtta sellisest tulevikku vaatavast ülesandest.

Kõigepealt arutlesime klassiga:

Milliseid tulevikuoskusi oskame nimetada?

Millised tulevikuoskused on meil väga head?

Millised oskused vajavad arendamist ja kuidas kavatseme neid arendada?

Seejärel vaatasime samal teemal videoklippi ja peale seda vastasime GoogleDrive küsimustele nõnda, et iga õpilane sai sõna ning ühiselt klassiga vormistasime vastuse.

Me ei osalenud, et võita, me tahtsime oma emakeele tundi sisukamaks muuta, aga siis selgus, et me ka võitsime auhinna: kohtumine kolme koeraga: Yuki, Edha ja Änni ning karjääriinfospetsialistide Hele ja Agnesega.

Kohtume koolimaja küljel muruplatsil 7. juunil kell 8.15 kus on vahtrapuud. Istusime mattidel ringis murul ja koertega kohtumiseks võtsime kivikujud, et koerad saaks meiega harjuda ja meie nendega. Koerte õpetajad ütlesid, et ka võõras seltskonnas esmalt tutvutakse ja loetakse kehakeelt. Nad ütlesid, et lausa 80% infost võib edasi anda kehakeeles.

Kuna me kirjutasime oma klassiga, et arendamist vajab meil julgus, siis esimene ülesanne oligi seotud julgusega, võisime käest koeri toita, neile käskluseid ütelda. Koerad kuulasid meid hea meelega. Ainult üks poiss kartis. Me kirjutasime oma ankeeti, et arendamist vajab ka koostööoskus. Järgmine ülesanne pani proovile meie koostöö koertega ja meie endiga. Õppisime veel hoolivust, sõbralikkust. Väikese loengu saime ka toitumisest ja liikumisest.

Annabel: Kõige ägedam oli koertega mängida ja nendega tegeleda.

Mia Mirtel: Nendega ägedaid trikke teha (Mia oli ainuke julge, kes julges koera kaka ära viia).

Marielle: Nii tore oli neid kallistada, nad on nii nunnud.

Liis: Ännile käpa andmine oli tore.

Kärt: Mulle meeldis koeri kammida.

Robin: Mulle meeldis, kui Yuki tegi kaheksat minu paljaste jalasäärte vahelt.

Kätlin: Mulle meeldis koertega mängida, sain teada kuidas nende eest hoolitseda.

Triin: Mulle meeldis Yukile palli visata.

Nii tore, et kohtusime kahe nii erineva koeraga, kuldne retriiver Änni tahtis kogu aeg seltskonda ja paitamist ja käpa andmist ja teine koer Yuki (borderkolli) tahtis hästi palju trikke teha, mängida.

Tulemata jättis koer Edha, sest ta võitis eile esikoha koerte võistlusel.